
Δεν θες website… business guy θες!
Η κατασκευή ιστοσελίδας για μια επιχείρηση θεωρείται απαραίτητη στις μέρες μας και αποτελεί μια καλή επένδυση. Ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης, μια ιστοσελίδα έχει δυνατότητα να περιέχει πληροφορίες για τα προϊόντα ή υπηρεσίες μέχρι την δημιουργία online καταλόγου με προϊόντα αλλά και την δυνατότητα ολοκλήρωσης μιας πώλησης online. Απαραίτητο βήμα για το νέο ξεκίνημα είναι η δημιουργία ενός πλάνου μάρκετινγκ και με βάση αυτό να γίνει ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας, οι διαφημιστικές καμπάνιες κτλ.
Μέσα από την εμπειρία μου στην κατασκευή ιστοσελίδων και e-shop συναντώ συνεχώς ανθρώπους που δεν έχουν ένα σαφή επιχειρηματικό πλάνο. Η έλλειψη πλάνου δυσκολεύει σημαντικά την συνεργασία του σχεδιαστή ιστοσελίδων με τον πελάτη, δημιουργεί ασάφειες και πολλές φορές οδηγούμαστε σε λάθος μονοπάτια. Ένα σωστά δομημένο επιχειρηματικό πλάνο θα φέρει και τα αντίστοιχα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας και θα επηρεάσει θετικά την συνολική επένδυση.
Σχεδιάζοντας μια ιστοσελίδα, χρειαζόμαστε πολλά περισσότερα από κείμενα και φωτογραφίες, server και μια «φιλική» εμφάνιση για κινητές συσκευές. Είναι λυπηρό οτι υπάρχουν κατασκευαστές ιστοσελίδων, όπου το τελικό κόστος βασίζεται αποκλειστικά στην ελάχιστη τιμή και προβάλλουν τις απλές και βασικές λειτουργίες για μια ιστοσελίδα ως κάτι το εξειδικευμένο για να πείσουν τον πελάτη. Μια άλλη αλήθεια είναι ότι εκεί έξω υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρηματιών που έχουν «καεί» από προηγούμενες συνεργασίες. Υπάρχει κόσμος που δημιούργησε ιστοσελίδες μην έχοντας το κατάλληλο πλάνο, πέφτοντας στα χέρια «επαγγελματιών» που δεν είχαν την ανάλογη εξειδίκευση και εμπειρία.
Από την άλλη, υπάρχουν και οι επιχειρηματίες που δυσκολεύονται να «μανατζάρουν» την επιχείρησή τους, αγνοώντας την ευρεία αγορά, ή την δυναμική των προϊόντων/υπηρεσιών τους. Οι κατασκευαστές ιστοσελίδων | Web Designers | Developers κτλ. υπάρχουμε για να σχεδιάσουμε ένα project, το δικός σας project να σας προτείνουμε τρόπους για να το πετύχετε στο μέγιστο βαθμό. Αντί αυτού αναλωνόμαστε σε ένα διάλογο που δεν αφορά το πρακτικό κομμάτι και ακούμε φράσεις όπως «θέλω να κατασκευάσω ένα e-shop γιατί το έχει και ο τάδε ανταγωνιστής μου». Θα προτιμούσαμε να έχετε πιο σαφείς στόχους και να ακούγαμε φράσεις όπως «θέλω να κατασκευάσω ένα eshop για να αυξήσω τον τζίρο μου κατά 20% ετησίως» ή «θέλω να πουλήσω τις χειροποίητες τσάντες που κατασκευάζω εκτός Ελλάδας».
Η κατασκευή ιστοσελίδας δεν απαιτεί μόνο τις τεχνικές γνώσεις υψηλού επιπέδου, αλλά και την κατανόηση ενός business plan ή αν δεν υπάρχει την δημιουργία του. Η ιστοσελίδα είναι σαν ζωντανός οργανισμός και η δυναμική της δεν σταματάει ποτέ όσο είναι online. Το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να μετρηθεί, να αξιολογηθεί και αν χρειαστεί να γίνουν και αλλαγές. Υπάρχουν εργαλεία που μπορούν να μας δώσουν στοιχεία για το τι συμβαίνει σε μια ιστοσελίδα και δεν έχει επισκεψιμότητα ή για τα βήματα ενός δυνητικού πελάτη/user σε ένα e-shop .
Το business plan θα πρέπει τουλάχιστον να περιγράφει το προφίλ της επιχείρησης, το target group, τους στόχους αλλά και το νομικό πλαίσιο. Τέλος θα πρέπει να δημιουργηθεί και ένας σχεδιασμός marketing σύμφωνα με τον ανταγωνισμό.
Αν όλα όσα αναφέραμε παραπάνω σας ενδιαφέρουν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ωστε να σχεδιάσουμε μαζί μιας ιστοσελίδα που θα ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.