Προώθηση/βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
  • Dimitris Koutsoubas

Προώθηση/βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας ή ενός e-shop μόνο ως μέσο ενημέρωσης της επιχείρηση και διαφήμισης των προϊόντων της δεν είναι αρκετή.

Οι χρήστες του διαδικτύου αυξάνονται και αποκτούν εμπειρία έχοντας την δυνατότητα να επιλέξουν αν θα βρεθούν στην ιστοσελίδα σας ή θα μπουν στην σελίδα κάποιου ανταγωνιστή σας. Η κατάταξη στις πρώτες σελίδες του Google αλλάζει συνεχώς και για να σας επιλέξουν θα πρέπει πρώτα να σας εντοπίσουν εύκολα στο Google και στη συνέχεια να κρίνουν αν θα προτιμήσουν την υπηρεσία ή το προϊόν σας. 

Προωθηση/βελτιστοποιηση ιστοσελιδων - Μαθε τι ειναι και πως γινεται με επιτυχια;

Μια ιστοσελίδα είναι προσβάσιμη είτε πληκτρολογώντας το domain name π.χ. www.grafisto.gr σε ένα φυλλομετρητή (browser) είτε γράφοντας μια φράση στη μηχανή αναζήτησης, κυρίως το Google, σχετική με το τι ψάχνουμε να βρούμε. Συνήθως κάνουμε μια αναζήτηση περιφραστικά δίνοντας λέξεις ή φράσεις που είναι σχετικές με αυτό που ψάχνουμε και ονομάζονται «λέξεις-κλειδιά». Αυτές οι «λέξεις-κλειδιά» καθορίζουν στο μεγαλήτερο βαθμό τα αποτελεσμάτων των αναζητήσεων. Επίσης το Google προτείνει συναφείς «λέξεις-κλειδιά», σύμφωνα με το τι ψάχνουν περισσότερο και οι υπόλοιποι χρήστες.

αναζήτηση αποτελεσμάτων στο google

Ως προώθηση ή βελτιστοποίηση ιστοσελίδων SEO εννοούμε την διαδικασία που ακολουθούμε σε μια ιστοσελίδα, με σοφή επιλογή σε «λέξεις-κλειδιά», την προσαρμογή του περιεχομένου της ιστοσελίδας σε αυτές τις «λέξεις-κλειδιά» αλλά και κάποια βήματα ακόμα. Ο στόχος δεν είναι άλλος από το να εμφανίζεται η ιστοσελίδα μας στην πρώτη σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης των συγκεκριμένων λέξεων.

Ένας άλλος διαφορετικός αλλά αποδοτικός τρόπος διάδοσης της ιστοσελίδας μας είναι τα κοινωνικά δίκτυα με κυρίαρχο στην ελληνική αγορά το Facebook. To Facebook χρησιμοποιείται από εκατομμύρια ανθρώπους καθημερινά άρα αποτελεί ένα καλό μέσο προώθησης της σελίδας μας, αύξησης της επισκεψιμότητας της. Η δημιουργία μιας σελίδας (fan page) στο facebook και μόνο δεν αποδίδει καρπούς — με ή χωρίς στοχευμένη διαφήμιση.

Η χρήση και των υπόλοιπων κοινωνικών δικτύων π.χ. Twitter, Google +, Pinterest, Instagram, ανάλογα βέβαια το είδος της επιχείρησης, είναι αναγκαία. Για παράδειγμα, αν προωθούμε ένα συγκεκριμένο προϊόν με σκοπό την πώληση του, η επιλογή των κοινωνικών δικτύων που χρησιμοποιούν την εικόνα είναι επιτακτική.

Τέλος, ένα δυνατό εργαλείο είναι το E-mail Marketing. Μπορούμε να ενημερώνουμε τους παλιούς πελάτες μας αλλά και να δημιουργήσουμε νέους μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.  Συλλέγουμε τα e-mail με φόρμες Newsletter — και την απαραίτητη συναίνεση και στη συνέχεια δημιουργούμε προωθητικές καμπάνιες για το προϊόν μας απευθείας στο «γραμματοκιβώτιο» του πελάτη μας.

Στο Grafisto ξέρουμε τον τρόπο για να προωθήσουμε σωστά και με αποτελέσματα μια επιχείρηση στο διαδίκτυο όπως έχουμε κάνει στο παρελθόν με τόσους πελάτες μας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για ένα ραντεβού στο τηλέφωνο 22654 0000 2.

 

 

SEO, Web Design